A törvényben előírt adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.

2730 Albertirsa, Győzelem u. 2      

    Titkárság:                 +36 30/ 514-1236      

                        +36 53/ 370-227      

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.      

Gazdasági (étkezés) :                +36 30/ 514-0192      

Felsős tanári szoba:                +36 30/ 513-9901      

Alsós tanári szoba:                +36 30/ 514-0176      

 

2730 Albertirsa, Táncsics u. 3      

Tel: +36 30/ 457-3770      

Az oldal fejlesztés alatt!

 

 

 

 

Kedves Szülők!
 
Tájékoztatom Önöket, hogy 2020.11.23-án hétfőn a Tessedik Sámuel Általános Iskola dolgozóinak tesztelése megtörtént. A letesztelt dolgozók eredménye negatív.
 
Nagy Csaba
Intézményvezető

Az esetleges kimaradások miatt megértésüket kérjük.

Letölthető formátumban ITT

A Tessedik Sámuel Általános Iskola eljárásrendje a járványügyi helyzettel kapcsolatban

  • A nevelési-oktatási intézményeket kizárólag egészséges, tüneteket nem mutató gyermek, tanuló látogathatja. Amennyiben a szülők a gyermeküknél tüneteket észlelnek, a szülőknek gondoskodni kell orvosi vizsgálatról. A szülő köteles az iskolát értesíteni, ha a gyermeknél koronavírus-gyanú vagy igazolt fertőzés áll fenn.
  • Az a gyermek, tanuló aki bármilyen betegség miatt otthon maradt, a háziorvos, a kezelőorvos igazolásával vagy kórházi zárójelentéssel jöhet újra iskolába. Hatósági házi karantén esetén a járványügyi hatóság által kiadott, a járványügyi megfigyelést feloldó határozatot szükséges  bemutatni.
  • Az intézménybe érkezéskor, étkezések előtt és után minden belépő alaposan fertőtlenítse a kezét (a gyerekek, tanulók esetében inkább javasolt a szappanos kézmosás). Amennyiben megoldható, kérjük a szülőket, hogy gyermekeik hozzanak magukkal kézfertőtlenítőt.
  • 2020. október 1-től az iskolába belépő minden egyes személynek kötelező a lázmérés. Amennyiben a hőmérséklete eléri vagy meghaladja a az országos tisztifőorvos által meghatározott – 37,8 fokot - ezt követően még 2 alkalommal, néhány perc elteltével újra megmérjük a testhőmérsékletét. Ha az ismételt mérések után továbbra is fennáll a magas testhő, úgy a többi gyermektől, illetve tanulótól el kell különíteni és erről a szülőt vagy a törvényes képviselőt haladéktalanul tájékoztatni kell.
  • Iskolabuszon a maszk használata kötelező.
  • Tanítási órákon, foglalkozásokon a maszk viselete lehetséges. A folyosókon, mosdókban, udvaron és az étkezőben (étkezés közben nem) a maszk használata kötelező!
  • A tanulók intézményen belüli csoportosulása kerülendő. Ezért a diákok óraközi szünetekben csak saját osztálytársaikkal tartsanak kapcsolatot. A folyosókon, mosdókban nem csoportosulhatnak. Törekedni kell a 1,5 méteres távolság megtartására
  • A nyelvi bontás kivételével az osztályok a tanítási nap során ugyanazt a tantermet használják.

Mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy az intézményi csoportosulásokat megelőzzük a tanév folyamán, mind az intézmény területén, mind az intézmény épülete előtt.

  • A szülők az iskola bejáratáig kísérhetik a tanulókat. A Győzelem úti felsősöket a Vasút utca (Tesco), valamint a Tessedik szobor felöli bejáratig. A Győzelem úti alsósokat a szobor felöli tornaterem, valamint a Kolozsvár utca felöli bejáratig.
  • Az iskolai foglalkozások után az alsósokat a Kolozsvári utca felőli bejáratnál meghatározott időben várhatják a szülők (11.45 óra, 12.45 óra, 13.40 óra). A felsősöket pedig a két főbejáratnál 12.45 és 13.40-kor.
  • A tanulószoba, napközi 16 óráig tart. Amennyiben ettől eltérő időpontban szeretné a szülő gyermekét elvinni (például különóra, sportfoglalkozás) abban az esetben írásos kérelmet kell benyújtania az intézmény vezetőjéhez.
  • Szülő, kísérő nem léphet be az iskolába, csak az intézményvezető előzetes engedélyével, illetve kifejezetten szülők részére szervezett programon való részvétel céljából.
  • Ügyet intézni lehetőleg csak egy szülő menjen be az intézmény területére előre egyeztetett időpontban.
  • Az intézmény területére belépő szülő mindenképpen viseljen maszkot!
  • Az intézmény területére belépő szülők a zárt terekben is tartsák a 1,5 méter távolságot.
  • A szülők  az intézmény területén csak azokkal a személyekkel kerüljenek kontaktusba, akikkel feltétlenül szükséges: pedagógus, iskolatitkár, gazdasági  munkatárs. Más szülőkkel, gyerekekkel az intézmény területén kívül beszélgessenek, és igyekezzenek mihamarabb elhagyni az intézmény területét.
  • A járványügyi protokoll szerint: A szülők személyes megjelenésével járó szülői értekezleteket csak a járványügyi előírások betartása mellett lehet megtartani.

Kérjük mindenki türelmét, megértését egészségünk érdekében!

                                                                                                                                                 Nagy Csaba

                                                                                                                                             intézményvezető

A tantermen kívüli digitális munkarendben való részvétel során megvalósuló adatkezelésről szóló tájékoztató itt és az útmutató itt olvasható.

FELHÍVÁS

 

Tisztelt Szülők!

 

Koronavírussal kapcsolatos tájékoztatót olvashatnak az e-kréta naplóban. Kérem gyermekükkel nagy figyelmet fordítsanak az alapvető higiéniai szabályok betartására, betartatására, a helyes kézmosásra. Hívják fel a figyelmüket, hogy az iskola vizesblokkjaiban, tornatermi öltözőkben elhelyezett folyékony szappant, kézfertőtlenítőt, kéztörlőt, wc papírt az előírásnak megfelelően használják. Mindig legyen a tanulóknál papír zsebkendő.

A koronavírussal kapcsolatos tanulóknak, szülőknek szóló ismertetőt az alábbi linken tekinthetik meg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rJtqzdUCFDc

 

 Segítő együttműködésüket köszönöm:

 Ádám Ildikó intézményvezető

 

 

 

 

Tisztelt Szülők!

Tájékoztatom Önöket, hogy távoktatás céljára a Google Classroom felületet használjuk. Kérem, hogy az ezen a felületen közzétett tananyagokat a tanulók sajátítsák el, valamint a házi feladatokat készítsék el a megadott határidőkre.

A tanév sikeres befejezése érdekében mindenkitől kérem, hogy vegyék komolyan a feladatokat, segítsék gyermekeik tanulmányait. A tanulók munkáját értékelni fogjuk akár számonkérés (dolgozat) formájában is. A kapott érdemjegyek bekerülnek a Kréta naplóba és a tanév végi osztályozáskor figyelembe vesszük azokat. A Kréta rendszerbe való – belépési azonosítóval, jelszóval kapcsolatos – problémáikkal keressék az osztályfőnököket.

A kialakult nehéz helyzetben az mindannyiunk célja, hogy tanulóink sikeresen eleget tegyenek a tanulmányi követelményeknek. Ennek érdekében szülő-diák-pedagógus részéről nagymértékű összefogásra van szükség.

Ebben kérem segítő együttműködésüket:

Ádám Ildikó

intézményvezető

iCagenda - Calendar

pillanatképek

16.jpg

HATÁRTALANUL

hasznos linkek